BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 4, 2010


DILANDA KERINDUAN.......................

MOHD ZULFAHMIEY

NUR AMIERA WARDAH

Assalamualaikum....

erm,,,dah lama tak menulis kat blog nie....
kasihan blog nie karana ditinggalkan pemiliknya buat seketika......
itu kerana pemiliknya ketandusan idea ataupun tiada mood untuk menulis...

alhamdulillah kerana rasanya diriku mempunyai mood untuk menulis di laman sosial nie...
aku ingin menulis tentang kerinduan aku nie kepadanya........

aku sekarang sedang mengalami simpton2 kerinduan yang teramat sangat......
rindu pada sape ek??

RINDU PADA

- famili ( abang dan kakak yang x balik kg )
- sahabat2 kat ipg
- maktab
- shabat2 lama plkn
- sahabat2 lama sekolah rendah dan menengah

DAN YANG PALING DIRINDUI SETAKAT NI

- anak sedara aku.............rinduuuuuuuuuuuuu sesangat..

bila korang nak balik nie......
mak lah rindu kat korang...

FAHMIE dan MIERA,,,

mak lah rindu nak main ngan korang semua.....

TAHNIAH KAT MIERA sebab bakal mendapat adik lelaki hujung taun nie....

miera : mak lah,,,ok x kalu nama adik muhammad aakif farhan?

aku : muhammad aakif farhan????
erm,,,best gak nama tu miera...cute sesangat....
miera ke yang pilih nama tu???

miera : bukan miera yang pilih tapi umi yang pilih....


apa pun miera,,,,mak lah x sabar menuggu kepulangan miera ke rumah....
mak lah dan semua orang kat kampung nie rindu ke miera......





0 comments: